Monday 15 December 2014

5th BLOG BDAY!















Wearing: 
NEW YORKER skirt 
 Zara sweater 
Lindex necklace 
Heels from Šaptač Cipelama

15.12.2009. godine napisala sam prvi post na ovom blogu. Pola desetljeća je prošlo, moj se stil jako promijenio, no da nije bilo bloga, ne znam bi li mi se stil razvio na taj način na koji jest.
I drago mi je zbog toga, sada napokon dolazim do toga što želim, igram se, zabavljam, eksperimentiram.
Gotovo 2 000 000 pregleda, tisuće pratioca, tisuće fotki, 499 outfita - ok ovo je 500.-i i to sasvim slučajno! (do ovog saznanja dolazim tijekom pisanja ove rečenice, bacam pogled u tagove na blogu i pod onim outfit saznajem da ih je 499 :D).
Veće litanije ću pisati za kraj godine i pregled outfita iz ove godine, pa ću vas sada samo ostaviti slikama i zahvaliti svima na čestitkama i na tome što ste uopće ovdje (i na mom instagramu i fbu) i što me pratite, lajkate i komunicirate sa mnom :)

Poseban pozdrav mom dečku bez kojeg ovog bloga ne bi ni bilo.

 :*

A

ps. bok tata

12 comments:

Live-Style20 said...

so cute. .; ]

xoxo

new post
www.live-style20.blogspot.com

Prints And Roses said...

sretan blogorođendan! :) divan look i fotke!


http://jeansandroses.blogspot.com/

Natali said...

Preslatko izgledas a fotke su odlicne! SRETAN TI BLOGORODJENDAN i zelim ti jos puno uspjeha i srece u bloganju! :)

http://lartoffashion.blogspot.com

Ana HD said...

Sretan blogorođendan! Znam koliko ta web stranica može značiti čovjeku, mijenjati mu život i poglede na svijet!
Uživaj!
p.s. mene čeka dogodine ta brojka :)

Ajnaudrey said...

Divna atmosfera! Soba ti je prekrasna <3
I da, sretan blogorođendan :*

Ivana said...

Sretan rođendan, samo nastavi tako! :)

http://styledissected.blogspot.com/

Oda_a_la_moda said...

Sretan blogorodjendan! Moj nije dosao ni do prvog rodjendana, a vec vidim koliko se toga promijenilo! Sve najbolje ti zelim u nastavku blogovanja! :)


http://fashionistabih.blogspot.com/

Anonymous said...

Divno!
Molim vas, kliknite, puno bi nam znaciilo :)
youtube.com/watch?v=9sSwe_ghO6I&feature=youtu.be

Ivana said...

Sretan blogorođendan od srca! Kako vrijeme brzo prolazi, za nepovjerovati! :) Svaka čast na ustrajnosti i kreativnosti! Želim ti još puno lijepih godina! :) Fotkice su predivne!

Andrea said...

Slike su fantazija,ti predivna kao i uvijek! Nastavi ovako :)

Venoma said...

Divne fotkice! Nek' je srecan!

Check out my latest OUTFIT POST
XoXo Venoma
Venoma Fashion Freak

mimikatepupu said...

ja želim tvoju sobu!! :D Sretan rođendan!!