Monday 5 May 2014

Roses Fashion Outlet - prvi dio




U suradnji s Roses Fashion Outletom, dobila sam priliku iz ponude outleta složiti 5 outfita. Ovo su prva tri, nadam se da vam se sviđa! Bilo mi je jako zabavno slagati ove kombinacije, nadam se da vam se sviđaju. :)








prvi look
Top | The Core Outlet, Laurél 
 Suknja | The Core Outlet, Diane von Furstenberg 
Cipele: SHOEBOX (Vanilla) 
 
 drugi look
 Hoodie | Stella McCartney za ADIDAS 
Suknja | Benetton Outlet 
Tenisice | Stella McCartney za ADIDAS 
 
 treći look
Sako od odijela | Benetton Outlet, Sisley 
  Hlačice |Stella McCartney za ADIDAS 
Tenisice | Shooster, Converse 
 naočale | Ghetaldus Optika, Carrera 
 
 
 
 
Cijene lookova pogledajte tu - klik
 
:* 
 
A

7 comments:

Brina S. said...

Baš neobične kombinacije. Extra! Pozz :)

Natali said...

2. i 3. outfitevi su totalno mrak a prvi je bas skok od onog sto inace nosis, tako da su mi sva tri pogodak u svakom smislu :)

http://lartoffashion.blogspot.com

Ivanasworld said...

prvi outfit mi je savrsen :)

Moonstyle said...

1 and 3 are my favourites

milocanovich said...

2. genijalan! LIKE :D

Donovan Pavleković said...

Prvi outfit je baš drugačiji za tebe i izgledaš mrak <3



uniqueyeah.blogspot.com

Ljupka said...

prvi mi je <3 :*