Sunday 16 September 2012

Party&outfit // Saturday night... Funhouse @ Aquarius

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


dress // Romwe
wedges // Topshop
bag // Mixmoss
bracelets and rings // Beginning Boutique, Asos, Brinkle
belt // h&m


Malo drugačije slike no inače.
Samo da još jednom naglasim. MRZIM blic.
Matea, ja i frendovi smo išli u Aquarius malo se zabaviti.
Slike su s moba i fotića, obrađene u pixlr-o-maticu. Teško je dobro pofotkat kad se zabavljaš, zar ne? :D
Uglavnom, budući da rijetko idem van, željela sam vam predstaviti i takav jedan post. Hope you like it. :*


A

21 comments:

Anonymous said...

odličan post i preeeeedobar styling!! Obožavam ove cipele <33

Anonymous said...

hahaha kaj ti je s usnama na prve dvije fotke?? Lajkam shuze mucho mucho <33

Psychocouture said...

imam ful njud ruž :))

S. said...

Odlična kombinacija. Remen i cipele su mi naj! :) Al sigurno više nema tog remena u h&m-u :/

Anela said...

Znači, kad sam počela da gledam slike, prođe mi kroz glavu da ću vidjeti ovaj kaiš ili ti ga remen na tebi :D Ja sam se zaljubila u njega kad sam ga prvi put vidjela u Beču u HM i uzela dva, za svaki slučaj :D

Krasne slike btw i shoesice razvaljuju <3

Jovana said...

Super su slike, nadam se da ste se lepo proveli :)


http://fallforfall.blogspot.com/

Anonymous said...

Ae dosadan sam više sa predivna, sad ću ti napisati da si prekrasna :D

Mihaela said...

haha fun, super mi je haljina!

Gypsy Gardens said...

hahaha, Borna :D

Psychocouture said...

Kralj :D

Anonymous said...

Preslatka si! :)

Anonymous said...

ove zadnje fotke u zrcalu me bas podsjecaju na pocetke tvog bloganja. :)
bas si jako zgodna, a ombre ti je sve bolji i bolji.

Jelena Karakas said...

super ideja za promo kluba a i super mi je i outfit :*

Anonymous said...

lijepa si :) super make up, haljina, remen, sve :)) trebale bi stalno stavljat slike izlazaka. to nijedna blogerica ne radi. ne kuzim zasto .. T

Anonymous said...

kad sam vidjela cigaru među prstima na jednoj fotki ubijen mi je cijeli doživljaj kombinacije :) l
ijepa haljina i lijepo ti stoji. svaka čast na hodanju u tolikim petama :)

Psychocouture said...

zaboravih ju sakriti, ne volim ni ja vidjet na fotkama ^^

Unknown said...

svidjaju mi se fotke jako, bas je dobar post, ubaci slobodno ponekad ovakve :) odlicno ti stoji ova bijela haljina!
pozz
Anita
http://cherryblossomtime.com/

Juraj said...

Lijepa si ovdje...jako lijep outfit! ;)

Juraj

Anonymous said...

Predivna si.

Anonymous said...

Gle, netko me pretekao tj. uopće sam zaboravio ostaviti komentar, pa evo sad c/p gornjeg - PREDIVNA SI. -

stalkeri ftw.

Anela Pasalic said...

Shoes <3

http://traceofnight.blogspot.com/ :)