Tuesday 4 September 2012

Party // Buro247.hr



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



Jučer smo bili na partyju povodom lansiranja Buro247.hr stranice.
Miroslava je bila predivna u plavoj haljini i Pradinim sandalama.
Ja sam po običaju slikala mnogo cvijeća i hrane. Nismo se puno slikali jer je bila hrpa ljudi. Tnx Dino na fotkama :*

Nosila sam: Asos haljinu i prsten, Mixmoss torbu, Zara štikle, Beginning Boutique narukvicu i dvije Brinkle narukvice.


:*

A


21 comments:

ICA said...

Aaaa blago se tebi!!! Premocna joj je plava haljina! Ti si bas divno i elegantno izgledala, sandale su top! Divne fotke! :)

sinthewonderland said...

Wowwww Miroslava...zavidim vam :))
divne su ti fotografije

http://sinthewonderland.blogspot.com/

youthknows-no-pain said...

Divna si bila. Jednostavna, a elegantna.
Duma <3

life is style said...

prekrasno, fotke su super :)
sve ste lijepe bile :)

Tara said...

ODLICNO.

♥byAnja said...

odlicne fotografije.Miroslava ♥♥♥. Ti si super izgledala

Josipa said...

slatka je miroslava!

Vesna said...

Haljina ti je krasna i lijepa ti je kosa, stvarno odlično izgledaš! :)

Sviđa mi se ambijent, vjerujem da ste uživale :)

Anonymous said...

Solidno :) Ljupkina haljina mi je divna

Lejla said...

Čovječe, kakav samo struk ima :O
Pregledala sam sve slike na buro 24/7 i prelijepi ste mi vas troje :D
A i ja bih slikala svu moguću hranu i detalje :D Baš sam weirdo :P
:*

LeMarija said...

Slike su predobre! Miru jednostavno obozavam blago vama na pozivnici!

Anonymous said...

zadnja slika je predivna :)
lijepa kombinacija, izgledala si jako elegantno.

Tea said...

Blago vama :)

Lijepe fotke a ti izgledaš skroz elegantno.

minimalistic me

Fashion's Head said...

Predivna haljina, čista klasika. Elegancija koja nikada ne umire...

Mihaela said...

haljina je divna :D

mfashionfreak♥blog
bookface page

Nina S. | LA STYLE MUSE said...

divne ste bile :D odlična ti je haljinica :)

JelenaR said...

Jao Miroslava-divna jeee!!!<3

Daša said...

Ana. ti znaš da bih ja donirala svoju maternicu ako poželiš djecu samo da se ne naruši tvoja ljepota, prezgodna si i do svoje trijspete odbijam muškarce samo da te ženim.
Ali za ime svega što ti je drago...
USPRAVI SE!!!
visoka si, lijepa, figura, ma sve...
ISPRAVIII SEEEEEE!!!!!
/pizd

I love you too much to condemn you.

hiPop said...

Divna haljina, sa tim perlama!

Maja said...

Divan outfit ,haljina je <3

Maritza said...

Daša ima pravo, ti si zaista lijepa djevojka i trebaš se ispraviti. Stav je pola outfita. Evo, riskirati ću da se netko naljuti, no Ljupka tu izgleda kao neka tetka. I to isključivo zbog držanja.