Sunday 9 September 2012

Outfit post // Saturday love

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


sweater // Bershka
jeans // H&M
wedges // Zara
bag // Oasap
bracelets // Brinkle and Beginning Boutique

Saturday coffee with Ljupka!

I love Saturdays - coffee and lemonade at our favorite cafe, little shopping and strolling, buying some herbs for my mom (basil and mint). :)

Hope you had a nice weekend! :)

:*


~~~

Subotnja kava s Ljupkom.

Sreća moja! :)

Naša najomiljenija Europa u kojoj me skoro svaki put konobar s nečim zalije (no nije bed :D ), jedan Đakovčanin, par Osječanki, limunada i kava na akciji za 15 kuna. :)
Pa malo šetanja i šopingiranja i kupovanja biljčica za mamu (jedan bosiljak, onaj koji raste u mali grmić) i jedna menta!

Obožavam aromatično bilje, a moja mama ih sadi na balkonu :)

Dobila sam i novi komodu za sobu, trenutno sam u procesu pospremanja pa budem pofotkala kad završim. (Da napokon vidite i dio moje sobe).

Večeras idem na double date na tekmu Medveščaka, a dotle idem učiti, pusa :*

A

20 comments:

l said...

Preeelepa :))

S. said...

Aaaa, presavršene cipele! Outfit je super. Obje ste preslatke. :)

Anonymous said...

Predivna si.

Lejla said...

Joj Ana :)
Uvijek me pozitivno iznenadiš :*

Natali said...

Jednostavan a jako lijep outfit! Super cipele i ta torba je zakon!

http://lartoffashion.blogspot.com

Anonymous said...

jaoo ljupki su male ove cipele, mali prst joj pati :( a tako su krasne!

ljupka said...

<3 volim moje i tvoje subote <3

Anonymous said...

lijepo ti stoje ove jednostavne majice .. T

Katarina said...

divno :D

ICA said...

Divne, predivne ste! :)

Anonymous said...

Ana, koliko su visoke ove wedgesice?

LeMarija said...

Outfit ti je savrsen!

valentina said...

bas si zgodna!! ;)

click4chic said...

Odličan je outfit, cipele pogotovo <3 <3

Psychocouture said...

@anon, peta je 10 cm, platforma je 4 cm =)

Jovana said...

Divno izgledas :)

http://fallforfall.blogspot.com/

Daša said...

*Spušili su... al si uobičajeno, i prosto dosadno, zgodna:)

Anonymous said...

sve si mi zgodnija i zgodnija! :D

Anonymous said...

vidi se da citas komentare i slusas dobronamjerne savjete. stvarno si se popravila u posljednej vrijeme, i bez hrpetine nakita kojeg si prije nosila izgledas puno jednostavnije i profinjenije i ljepse. manje je uvijek vise.

Lady Ana said...

love your style:)
I greet and welcome
http://callmeladyana.blogspot.com/