Sunday 2 September 2012

Outfit post // Rainy day

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

shirt dress // Beckybwardrobe
sweater // Bershka
necklace // See Jewerly
bag // Oasap
flatforms // Aldo
jacket // thrifted

These photos were taken yesterday evening, the light was almost gone so sorry for the grainy photos. The rain was falling and it really felt like fall. I went with my bf to coffee and then to a friend's apartment.

I got this amazing shirt dress from BeckyBWardrobe shop. The top part is a buttonless shirt with a hole on the back and the lower part is a grey draped skirt - I love it.

It's great for layering, and as it was chilly yesterday, I threw a sweater on it, added a chunky chain necklace and a forgotten parka jacket that was hanging in my closet for years. I found it on a flea market for about 7-8 bucks.

I wanted to wear my new Acne lookalike boots, but the zipper broke, so I have to go get them fixed.


~~~

Ove smo fotke napravili jučer, po kišnom, tmurnom, mračnom vremenu, mrak je taman počeo nastupati, pa zato oprostite na mutnjikavim/zrnatim fotkama.

Padala je kiša i baš sam imala osjećaj kao da je jesen (zato je današnji dan popravio situaciju:). Išla sam s dečkom na kavu i onda kod frenda.

Ovu košuljo-haljinu sam dobila od BeckyBWardrobe shopa. Gornji dio je košulja bez rukava i bez gumba, ima na leđima prorez, donji dio je siva nabrana suknja (kakvu jako dugo tražim inače).

Haljina je super za kombiniranje. Budući da je jučer bilo dosta hladno, obukla sam preko nje novi džemperić i "komandosicu" koju sam prije mnogo godina našla na hreliću za 40 kuna.
Stajala je ormaru dugo, izvukla sam ju neki dan i ponovo se zaljubila u nju. :D

Htjela sam obući nove crne Acne lookalike čizmice, ali im se cif strgao pa ih moram ići popraviti. :(

:*

A

24 comments:

Anonymous said...

Lijepa.

Nevena said...

Savrseno!

Marina fRashion said...

sviDJA!

annchica said...

Odlično je sve uklopljeno :)

Natali said...

Super suknja i djemper! Jako mi se svidja ovaj outfit :)

http://lartoffashion.blogspot.com

Mancina said...

omg! taj outfit mi je totalno extra! mnogo se mi svidja!

pozdrav is Slovenije! =)

Click4Chic said...

Jakna je predobra <3

life is style said...

super jakna! :)

Teodora said...

Lepa jakna <3

Jovana said...

Lep outfit, svidja mi se jakna :)


http://fallforfall.blogspot.com/

Ema said...

aaaa<3 predobro izgledaš!:O

Anonymous said...

zar je već toliko zahladilo u Zg? :(
inače, odlična kombinacija!

Psychocouture said...

jučer je bilo hladno i kišovito :(

LeMarija said...

Suknja je genijalna! Kod nas kisa jos nije pala :D

Fashion Disorder said...

Jakna je divna! Kakva nevjerojatna razlika u vremenu! Znam, jučer sam iz hladnog Zagreba doputovalau Osijek u kojem me dočekalo ljeto i 30 stupnjeva! Kao da živimo na različitim krajevima svijeta! :)

Tara said...

Neeee nemoj slati kisu i kod mene ....

Super outfit

Milica i Marija Martinovic said...

bas mi se svidja tvoj blog,volim tvoje outfite :)

Katy Mage said...

super jakna! sve super uklopljeno :)

Marina :) said...

Suknja je super.

Anonymous said...

Lijepo.. :) Sto se tice new yorker cizmica.. ja sam ih jucer isla kupiti i u potrazi za svojim brojem sam naisla na toliko njih sa vec pokvarenim cifom u ducanima :/ sebi sam kupila "zdrave" ali se nadam da se nece potrgati.. :/

Marija - Victima Perfecta said...

Jakna i ogrlica <3
Obozavam kako se maslinasto slaze sa "zlatnim" nakitom!

l said...

Divna <3

A.. said...

zanimljivo :)

Tatjana Jovanović said...

Super kombinacija, suknja je fenomenalna!!