Friday 21 September 2012

Outfit post // Military pearls

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
dress // Asos 
 boots // Bershka 
jacket // thrifted
 shirt (beneath the dress) // H&M 
bag // Mixmoss 
chain bracelets // See Jewelry 
 clear bracelet with studs // Beginning Boutique 
 
  Hi guys, sorry for not posting, I'm having exams so I'm very busy with studying... 
 
I wore this a couple of days ago, when it was still warm enough for bare feet. :) 
 
  ~~~ 
 
Hej, ispričavam se na nepostanju, ali imam ispite (dana dva komada jučer i danas yay!) i sva sam zauzeta i u učenju. 
 
Ovo sam nosila neki dan dok je još uvijek bilo dovoljno toplo za gole noge. 
 
Čitamo se i gledamo uskoro. :* A

33 comments:

Mihaela said...

sretno na ispitima!

super su mi ove cizme <333

Dunja said...

Ovo je savršeno, volim taj spoj nežnog i edgy!

Giveaway je na mom blogu, check it out :)
http://fashionistasdiarybydunja.blogspot.com/2012/09/peplum-dress-giveaway.html

Prints And Roses said...

Lijepa haljina!

Anonymous said...

Ovo je dosta neobično i sviđa mi se, jakna je zakon :) Htjela bi vidjeti one marte na ovoj kombinaciji, mislim da bi bile super. Pozz

Natali said...

WOW! Ovo mi je jedan od tvojih najdrazih outfita!
Super haljina i torba, sve si odlicno iskombinirala.

http://lartoffashion.blogspot.com

Unknown said...

Svidja mi se outfit. Haljina je lepa, a te cizmice moram imati!

Unknown said...

Svidja mi se outfit. Haljina je lepa, a te cizmice moram imati!

fashionmagnolia said...

Prelepa haljina.

Marina :) said...

Svidja mo se haljina.

Anonymous said...

ovo izgleda ko da te netko nazvao upomoć u 3 sata ujutro pa si prebacila jaknu preko spavaćice... inače, sve je zasebno lijepo :)

Lejla said...

A gdje si kupila jaknu? Hrelić ili?
Sjajna je!! Znaš li gdje mogu naći takvu :)

Unknown said...

Baš je super haljina!


A.
New post on FASHION IMPERATIVE

Fashion Disorder said...

Odlična kombinacija! Jakna mi je savršena! <3

Ivana K. said...

Lijepo. Možda bih jedino cipele promijenila, ali i ovako je dobro. Torba je divna!

Anonymous said...

Sjajna kombinacija.
Jel je haljina od skoro ? Nesto ne mogu da je nadjem na Asosu.

Pozdrav,
Zara

Tea | THE STYLISH MAFIA said...

Divan outfit!
Parka i torba su mi vrh <3
sretno s ispitima ;)
xo
T.

Psychocouture said...

@anon 1:sumnjam da su spavaćice od angora vune :D al oki :)

@anon2: kupila sam ju negdje u 8. mjesecu i odmah je bila rasprodana tako da mislim da je više nema :(

Mackenzie said...

I love the shirt you layered over the dress

ljupka said...

prekrasno mi je ovo mico :*

Anonymous said...

Amaazngbag and dress!love the total look!

jednababaroga said...

Svidja mi se haljina, al volila bi je vidjeti u kombinaciji sa smedjim remenom :))

Anonymous said...

Krasna si, Ano! :)

Nego, jesi li naručila tu torbu s te stranice ili su ti ju poslali kao dar?
Ako si naručila - koliko dugo je trebalo da ti stigne?
I jesi li zadovoljna s njom, stanu li bilježnice u nju?
Razmišljam da si ju naručim, divna je, pa zato malo gnjavim hehe :D

pozdrav, soulmate

Psychocouture said...

treba oko 2-3 tjedna max da stigne roba =)

zadovoljna sam torbom, ali nisam probala staviti a4 bilježnicu u nju :/

Mancina said...

EXTRA!!

Hanchen said...

Divan outfit, jako mi se sviđa!
Otkud je jakna ova?

Psychocouture said...

jakna je nađena na hreliću prije sto godina :))

Anonymous said...

ZASTO OVE ČIZME ZABOGA??? GROZNO

Jovana said...

Divna je haljina! :)


http://fallforfall.blogspot.com/

A.. said...

slatko :)

Anonymous said...

ne znam, ne znam, super je ovo, ali steta sto ne promisljas kombinacije vise, sto nosis poliester i djecji nakit... u protivnom bi ti bio super blog. :))))


salim se naravno. ;)
morala sam. ;)

izgledas sjajno i svidja mi se u kojem smjeru ides, bas na fora nacin kombiniras stvari, djelujes jako opusteno, da ti je ugodno u tome i to je najbitnije.

pusa i vjerne citateljice!

Anonymous said...

Olá estou lançando meu blog hoje e fico no aguardo de sua visita

http://www.srtasam.com.br/

Anonymous said...

I love the dress. The bracelet similar to the Hermes one... Now I'm following you... Iuuuuhhhuuuu
Nevalyn
ttbdivas.blogspot.com

Mila said...

Haljinica je predivna! <3