Friday 7 September 2012

Outfit post // Leather strip

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


pants // Bershka
top // New Look
heels // Zara
bag // Oasap

Ljupka mi je došla do faxa danas na kavu pa smo se usput poslikale. ^^
Jedan je dečko prošao, okretao se, smiješio i tresao glavom - baš je bio smiješan.
Ovo je prvi put nakon dosta vremena da nemam nikakav nakit - u žurbi sam bila i ovo je bilo prvo što mi je palo pod ruku. :D

Kreće vikend, a ja moram učiti. :( No vi se zabavite i za mene! :*

A


30 comments:

Anonymous said...

Predivna si.

ICA said...

Lepa! Jednostavno a savrseno! :)

naley said...

iako ti jako lijepo stoje ove boje i sve su kombinacije super, fali mi onih jačih boja, jer su svi postovi u posljednje vrijeme nekako u istim tonovima..

Psychocouture said...

Nisam tip osobe koja voli nositi boje... šta ćeš :) (osim pokojeg izleta u neon žutu, mint i sl)

Ima blogerica koje vole samo žarke boje i ima onih koje vole samo neboje i neutralne boje :)

Anonymous said...

Mislim da imaš tajnog obožavatelja :D Uvijek anonymus prvi komentira da si predivna! :D Sviđa mi se bez nakita! svi moramo učit ://

ivuna

Psychocouture said...

ah ma to mi je bojfrend. :D smiješan je <3
voli biti tajanstven, a nekad mu se dogodi da se zaboravi izlogirat iz svoj gmaila. :D

Anonymous said...

hahaha baš slatko :D

T. said...

Sad sam stradala, ali...tako te lijepo vidjeti bez one gomile nakita koju uvijek nosiš :) Odmah sve na tebi djeluje čistije, finije i svi dijelovi outfita, detalji na istom (ali i tvoje lice, kosa, način na koji nosiš to što nosiš) bolje dođu do izražaja :).

Tatjana Jovanović said...

Sjajne pantalone i torba <3 !!!

Anonymous said...

lijepo, jednostavno i čisto. mogla bi češće zaboraviti nakit, dobro ti stoji :)

Mihaela said...

trebam tu majicu heee :D

Jovana said...

Lep, casual outfit :)


http://fallforfall.blogspot.com/

Anonymous said...

prekrasno...ovako bez nakita torba dolazi do izražaja :-)

Trendy White said...

Jednostavno i slatko.. Lajkam <3

Aphrodite said...

Looove it! My kind of clothes!! hehe!! the oversized tee with all black!
:)

Tara said...

Ovaj look si totalno ti :)

A.. said...

super ti je taj friz :)

anuška ška! said...

ležerno, a tak si divna u tome!
:)

Lejla said...

Mislim da su ti o najudobnije cipele koje imaš :D
Za torbom još uvijek patim :D
:*

Marina :) said...

Cipele su divne.

Isabella | THE PILE OF STYLE said...

slatkica :)

Gear said...

Hlače su san snova! <3

Gear said...

Zab sam pitat :D, jel to nova kolekcija? koja je cijena? hvala :*

petra said...

Odlicna kombinacija i predobro izgledas u njoj :)
Hlace su fantasticne <3

Psychocouture said...

@gear, hlače sam našla prije koji tjedan na sniženju za 59 kuna ali sam vidjela skoro iste u H&M novoj kolekciji za 99 kn =)

Eda G said...

So pretty & great blog! Would you like to follow each other? Please let me know :)

http://www.le-young.com

Gear said...

Ajme, hvala ti ;***

diygermz said...

with or without the sunglasses, beautiful

Elena said...

Just foun your blog dear! Fabolous outfit, i love so much your shoes :D


Have a nice day!!
Elena

Anonymous said...

predobre hlace i friz ;) T