Sunday 16 September 2012

Outfit post // Fuzzy

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


dress worn as skirt and bracelet// Beginning Boutique
fuzzy top // Zara
boots // New Yorker
jacket // Bershka (old)
bag //H&M - stolen from mom (new collection)

Saturday coffee with Ljupka. Finally no rain and some sun shined. Wore this gorgeous dress from Beginning Boutique but since the top part is sheer and sleeveless, I wore my fav fuzzy white top from Zara.

~~~

Subotnja kava s Ljupkom (thnx na slikicama, baš si ulovila flareove lijepo :). Obukla sam novu haljinu iz Beginning Boutiquea, ali budući da je gornji dio proziran i bez rukava, obukla sam preko ovaj mekani top iz Zare.

:*

A

ps. od sad me pratite i na Instagramu! :) psycho_couture

11 comments:

Anonymous said...

Predivna si...

Natali said...

Super torba i suknja, izgledas odlicno :)

http://lartoffashion.blogspot.com

Jovana said...

Volim tvoje crno-bele kombinacije. Uvek su tako efektne! :)


http://fallforfall.blogspot.com/

Anonymous said...

volim fuzzy džemperiće! Inače nisam ljubitelj crnih grilonki u kombinaciji sa bijelom ali mi ovdje ne smeta...valjda zbog cijele kombinacije, kožne jakne, čizmica. Fin kontrast!

milocanovich said...

super izgledas! i super mi je taj tvoj repic :)
i ja sam htjela te cizmice al sam odustala u zadnji cas. sad mi je zao, super izgledaju.. a new yorker kilometrima daleko :D

inwithdnew.blogspot.com

Psychocouture said...

a i povukli su ih prodaje, jer im cif puca :( moj se isto bio strgao, pa sam ga popravila, i sad masovno pazim kako ih navlačim i skidam ^^

Emina said...

jao te čizme me ubiše , moje su koštale 200eur. i iako su bile poklon baš mi je nekako bilo krivo što nisam izabrala nešto drugo a uzela neku jeftiniju verziju čizama, kao npr. ove ali eto bar su super kvalitetne što me donekle tješi :D outfit je divan, volim fuzzy i fluffy :D

Unknown said...

Hello there sweetie! Nice outfit and details ♥

You can follow my blog on Facebook : http://www.facebook.com/KikisBookOfDreams (it would mean a lot to me)

Hope I'll hear from you!

Hope you're having a great evening!
http://kikisbookofdreams.blogspot.com/

My cooking blog, support me:
http://kikiscookingtime.blogspot.com/

RNRFairytale said...

nova sam u ovom ludom svijetu bloganja, trazim zanimljive blogove za pratiti,nasla sam te na LB i deff imas novog followera ;)

http://rnrfairytale.blogspot.com/

Anonymous said...

imate takve cizmice u hm-u ;) svidja mi se "suknja" T

Anonymous said...

kod tebe mi je fascinantno šta me jedanput oduševiš,a onda sljedećih 5 puta bude blago rečeno,razočaranje. ovo je prejadno,sorry. al ne razumijem kako uopće ovaj top može itko pomislit stavit uz ovakvu kombinaciju. i oustalom,bijela pamučna haljina ftw? možda sam subjektivna jer ne volim bijele haljine,torbe,obuću. anyway, ovo pari totalni treš.
i daj pliiiz, nabavi jedan par dobre kožne(PRAVEEE!!) obuće, patim kad vidim kako mučiš svoju nogu svim tim jeftinim umjetnim materijalima.
pretposltavljam da nećeš objavit komentar,ali ovo je čisto jedan kritički osvrt,ako ti je uopće stalo do toga :)