Tuesday 18 September 2012

Outfit post // Beneath the cold black water


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
 pu peplum top // Necessary Clothing
pants // Bershka
bag // Mixmoss.com
bracelet // Beginning Boutique


Otvorio se Bruketa&Žinić dućan u Teslinoj, ako vas zanimaju majice i donje rublje od organskog pamuka s fora natpisima i crtežima, čekirajte :)

Ja sam si uzela dvije obične potkošulje, crnu i bijelu - toga nikad dosta. Materijal im je jako ugodan, dobro će doći za ispod džempera po zimi. :)

Inače, ovih dana mi je kulminacija ispita i dekanskih rokova, pa ne znam koliko ću stići postati, no čim to sve prođe - opet svakodnevno postanje :)

Uživajte :*


A

28 comments:

Anonymous said...

Konačno izgledaš normalnije i nemaš one glupe, dosadne narukvice :D ni ova plastična nije ništa bolja, heh. Najbolje bi ti pasala neka crna, kožna, sa cirkonima.

Anonymous said...

kul

Lejla said...

Sretno s ispitima Anooo :)
A u ovoj kombinaciji mi izgledaš fenomenalno :D
:*

Goga said...

superrrr

Anonymous said...

kakve su cijene? koliko su bile tvoje potkosulje??

Jovana said...

Divne slike. Cizmice su fantazija! :)


http://fallforfall.blogspot.com/

Anonymous said...

od kud su cipke?

Anonymous said...

definitivno najbolji outfit!!!! Ovaj kožni peplum je čudo!!!

Styleclouds said...

Love the peplum top! xo, www.styleclouds.de

Psychocouture said...

@anon 1: potkošulje su po 120 kn, majice kratkih rukava su po oko 150 mislim, za donje rublje nisam gledala :)

@anon 2: sorry zaboravila napisati, čizme su ii zare :)

Gear said...

kožaaaa, jao jao, divno, sexy i moćno <3

S. said...

Odličnoo izgledaš! Top je savršen! :) BTW, sretno na ispitima.. :)

Unknown said...

Odlično Ana, stvarno odlično!


Aaaaamazing, abs amazing look!


A.
FASHION IMPERATIVE
FI FB

marta said...

ovo je stvarno odlično i jop bolje ti stoji :) i moram se složiti se jednim od prethodnih komentara, i meni je drago da si se riješila hrpe narukvica, nekad je to lijepo ali ne baš uvijek :)

Anonymous said...

120 kn, previše za potkošulju :(

Anonymous said...

molim te mozes li mi reci imaju li cipele unutra malu platformicu i da li su ti udobne?:) hvala unaprijed i btw- super look :))

Psychocouture said...

nemaju platformu ali su jako udobne! :)) iznenadila sam se =)

Lvcat said...

That peplum top is amazing!
x

Unknown said...

love that top!

http://bellaconscience.blogspot.com/

Anonymous said...

Predivna si. :)

duckalicious said...

odlični ste mi tu.

Emily Kane said...

sretno na ispitima :D i btw sve mi se sviđa :D :D

Anonymous said...

super izgledaš! čini mi se da si smršavila, jel se varam ili? možeš li reći koliko si visoka i koliko imaš kila? sad izgledaš baš baš odlično!

Psychocouture said...

vjerojatno jesam jer ljeti gubim na težini, a i zbog ispita isto.. 171cm visoka, a koliko kila imam, ne znam, oko 55 mislim :)

Karla said...

ovo je prvi tvoj outfit koji mi se stvarno, stvarno sviđa.

Anonymous said...

koliko dugo se čeka roba s mixmossa?

Psychocouture said...

oko 2 tjedna =)

Anonymous said...

Ovo mi je tvoj najbolji outfit u zadnje vrijeme. Izgledaš prekrasno i profinjeno!