Sunday 2 September 2012

New in // I have to buy my clothes an apartment


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
dress // bag // wedges // necklace

I got a package with these things from MixMoss the other day.

I must say I'm very satisfied with the quality of their items!

You know there a lot of Chinese stores out there, and that the quality can be poor sometimes... and you never know what to expect when buying from ebay for example...

But this store, from what I've seen in these 4 items, has amazing stuff...

This dress goes in multiple sizes, I got xl since I wanted it to be a bit loose and not really tight... I though xl would be like european L or M, but it arrived and it's really loose!
 I think I'll have to narrow it down a bit :)
 So good news for all you tall girls who hate tiny asian clothes haha :))

Anyways, the material of the dress is really nice and it's well sewn. I'll just take it to the seamstress to narrow it down a bit on the waist part.

The necklace, bag and shoes are as well really nice, especially the bag - I love it! I got the wedges in their biggest size (39) and they're okay but a bit tight at the front. I usually wear size 38. I'll wear them and hope that they'll loose a bit at the front. :)

~~~

Neki dan mi je stigao paket s MixMossa.

Moram reći da sam stvarno zadovoljna kvalitetom stvari. Znate da ima jako puno kineskih dućana po netu i po ebayu i da nikad ne znate što će vam stići. Nekad zna biti super, a nekad kvaliteta bude jako loša. Ali ovaj shop, prema ovome što sam ja vidjela, ima zaista super kvalitetu.

Haljina je super sašivena, ima postavu, jako je bogata materijalom, ne vise joj nigdje konci itd. Boja je inače manje narančasta uživo (camel). Ima je u više veličina, a ne one size kao što to u kineskin dućanima obično biva. Ja sam uzela veličinu xl i malo se preračunala, jer sam očekivala da će kineski xl biti kao naš medium recimo, ali je došla više kao L/xl. Ionako sam htjela da mi bude više opuštena, a ne jako uska, no morat ću je dat suziti malo. :)
Tako da, dobre vijesti za sve vas visoke cure koje mrze azijske dućane i njihove prekratke i premale haljine i ostalu robu! :)

Ogrlica, torba i cipele su također super. Pogotovo sam zadovoljna torbom - prekrasna je, čvrsta, nimalo ne smrdi, nigdje nema tragova lijepljenja, konaca itd. Iznutra je lijepa tamna postava, džepić, dobije se veći remen za nju - sve na mjestu.

Cipele sam uzela u najvećoj veličini (39) i dobre su mi, samo malo uske naprijed. Inače nosim 38, ali imam šire stopalo, pa ću ih morati nositi i vidjeti oće li se malo raširiti. Taman za pola broja su mi premale. Nadam se da ću ih uspjet razgaziti, možda ih budem nosila i na štrample. :D


I ostatak novih stvari, sa sniženja većinom. :)


Image Hosted by ImageShack.us

white sweater // Bershka
cream batwing top // New Look (dar od Tamare)
beige batwing cardigan // Bershka
black wedges // Topshop (od Ljupke)
white tulip skirt // Asos
beige wedges // Roberto


:*



A

13 comments:

Marina :) said...

Torba je super.

Unknown said...

sve mi se svidja ali cipele posebno:D

Tea said...

Torba mi se baš baš sviđa :)

minimalistic me

ICA said...

sve mi se svidja! divno!!! :)

V. said...

Sve je predobro!


New post on SEARCH IN FASHION - DIY Sequin clutch at Elle&ish

annchica said...

Sve mi se jako dopada :) ♥

Anonymous said...

za koliko dana su ti dosle stvari s mixmossa?

Psychocouture said...

za nekih 2 tjedna =)

Sofi Moukidou said...

really nice choices!

No chic, Sherlock! said...

fora stvarcice i sad bas gledam ducan, ono ima fora stvarcica. zanima me kolika cijena postarine i dal su ti nas racunali carinu.. znam da je to li la... a i brijem nije ti racun bio preko 180 kn? ili?
tnx

Psychocouture said...

poštarina se računa po gramima, imaš na dnu linkić do izračuna shippinga =)

napisali su mi manju cijenu na paket pa ga nisu carinili :)

FASHION MAKES ME HAPPY said...

Divne stvarcice!

<3

No chic, Sherlock! said...

Ana, tnx na odgovoru :)