Wednesday 19 September 2012

New in // HTC

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

One S // HTC

Većina vas zna da sam pomalo geek i ljubitelj raznih gadgeta - do neki sam dan imala HTC Wildfire koji je nakon skoro 2 godine odslužio svoje i ostaje mi jako drag kao moj prvi smartphone. :)

Sada na red dolazi novi mob - mrcina od telefona - HTC One S!

Koliko god mi Wildfire bio drag, ovaj je mob eonima ispred njega, jako je brz i totalno osvježavajuć naspram sporijih mobitela.

Dobila sam ga prije par dana i ne prestajem prčkati po njemu. Ima ogroman ekran, masu funkcija i 2 kamere (prednju i "normalnu" - to sam oduvijek željela ^^ ), tako da očekujte MASU slika. :)

Napokon imam i instagram - pratite me pod imenom psycho_couture. :)

Na blog ću sada vjerojatno uvesti i novitete tipa Weekstagram ili Instaweek :D (moj tjedan u slikicama), ali ne brinite, neću izbaciti mjesečni kolaž (za slikice (ne nužno one s moba) koje se nisu ugurale na blog).

Već sam naručila neke dodatke za njega s ebaya, to ću vam pokazati kad sve stigne. :))

:*

A

8 comments:

Tara said...

Cestitam :)
Secam se koliko sam bila uzbudjena kada sam dobila svoj iPhone ♥

Tesa said...

super blog :)

duckalicious said...

nemoj instagram na blog, to imaju svi, ne treba ti to!

Anonymous said...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=495975287079873&set=a.495975270413208.121989.168244953186243&type=1&theater

Ne znam jesi li vidjela...

Ivana said...

Ja sam svoj prvi smartphone dobila prije tri mjeseca i još se ne mogu skinut s njega, a ni s instagrama. Uživaj! :)

Anonymous said...

smije li se znati koliko si ga platila?? u potrazi sam za novim mobom , a ovaj mi se jako jako sviđa :D

Psychocouture said...

cijena mu je 3,500kn

Anonymous said...

Mene baterija ubija na htc-u, tipa dan mi traje, ne znam što da poduzmem s njim...
Sandra