Saturday 29 September 2012

Magazine feature // StoryBook



TABULA RASA

 Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

dress // Beginning Boutique
ring // Asos
necklace // Etoile de Mer
perspex clutch // Mnologie
heels // Zara


REAL ME

 Image Hosted by ImageShack.us
 Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

leather leggings and bracelet // Beginning Boutique
necklace // See Jewelry
heels // Zara shirt // Stradivarius 
 
 
UNORDINARY ME

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
skirt // Beginning Boutique 
shirt // thrifted 
belt //H&M 
wedges // Topshop 
 
 
 styling/mua: me
photo: Mare Milin 
 
 
  Prva kombinacija - bijela haljina asimetričnih detalja, no minimalna. Skombinirana s prozirnom torbicom od pleksiglasa i srebrnom ogrlicom od stakalaca. Prozirno, bijelo, reflektirajuće. Moda kao tabula rasa u kojoj svatko piše svoja pravila. Bjelina kao alegorija beskonačnosti bez granica.

Druga sam kombinacija baš tipična ja. Kožne hlače, bijela košulja i najdraže cipele. Ovo je varijacija na temu onoga što i inače nosim i u čemu se najbolje osjećam.

Treća je kombinacija netipična ja. Košulja u boji mente sa zlatnom plisiranom suknjom. Od asesoara je tu jedino metalni remen budući da su sami komadi odjeće dovoljno "jaki" sami za sebe. Spojila sam ono što je možda naizgled nespojivo. Budući da sam fan ne-boja, ova kombinacija predstavlja odmak od svakodnevice. Svatko bi se trebao poigrati s odjećom koju nosi i napustiti svoju "zonu ugode" - i možda ga to oslobodi.
 
 Moj opis kombinacija za novi broj StoryBooka! :)

Nadam se da vam se sviđa, a ostale fotke pogledajte u StoryBooku (osim mene su tamo Ljupka, Dino, Isabella i Ana!) 

:*

A
 
 
 
 

27 comments:

Natali said...

Joj fotke su savrsene, bas kao i kombinacije! Odlicno si izabrala outfite i bas ti sva tri pristaju :)

http://lartoffashion.blogspot.com

Marina :) said...

Prsten, tirkizna kosulja i suknja su prelepi.

Emily Kane said...

preodlično :D pogotovo druga kombinacija

Lejla said...

Kako ti samo savršeno stoji ta bijela haljina *o*

Unknown said...

netipična kombinacija ti stoji savršeno, a suknja je predivna! :)

Anonymous said...

netipična kombinacija ti stoji savršeno, a suknja je predivna :)

Mihaela said...

super mi je ova zlatna suknja :D

mfashionfreak♥blog

Dijana R. said...

Predivni stajlinzi i fotke!

Anonymous said...

Predivne su fotkice! Zlatna suknja je moj favorit! ;-)

pecuilarchick.blogspot.com

Ajnaudrey said...

svaki outfit mi je fenomenalan :) odusevljena sam :)

VertigoKris said...

Veoma dobro i svetski!
Giveaway na mom blogu :)
http://that-vertigo.blogspot.com/2012/09/pompom-torbice-giveaway.html

Anonymous said...

Super ti stoji bijelo :))

Anonymous said...

Predivna si :)

Cinnamon and White Chocolate said...

Odlične fotke u Booku, baš sam danas prelistala i svi ste *.*
kombinacija s plisiranom suknjom mi je MRAK :D
pratimo te, definitivno!
come by sometimes :*

ane said...

dobre su kombinacije stvarno!
ali ovaj opis prve, daj se nemoj tako preseravat, totalno glupavo zvuči :D

Psychocouture said...

profesionalna deformacija :D

Unknown said...

prva kombinacija mi je ODLIČNA!! i imaš dobru figuru tako da ti sve odlično stoji!druga kombinacija je nešto opuštenija i jako mi se sviđa, te naravno, odlično ti stoje kožne hlače! =))

V. said...

Predobre su sve, ajmeeee *.*

New post on SEARCH IN FASHION - DIY Inspiration: Asos hair accessories

Natasa said...

Sve kombinacije su mi perfect :)

Marina fRashion said...

Torba od pleksiglasa je mrak!!!

Unknown said...

odlicni stylingi! prvi je moj fav :)

xo I.

Marija said...

prva je stvarno jako lijepa kombinacija, lijepa si tako "pročišćena" i trebala bi češće tako kombinirati. zadnja mi se ne sviđa, prešlampava je košulja i prekratka i prekičasta suknja.

hiPop said...

fenomenalno...tesko mi je da se odlucim za jednu, ali mozda treci kombo ipak za nijansu pobedjuje <3

ali torbica u prvom <3333

Anonymous said...

cipele *_* nova kolekcija nadam se? :)

Anonymous said...

joj zaboravila napisati koje cipele XD ove zadnje wedges (topshop)

MateaTPol said...

ove slike su stvarno odlicne i super su outfiti!

Psychocouture said...

@anon: topshop prošlogodišnja kolekcija :(