Wednesday 26 September 2012

Instagram 1

Image Hosted by ImageShack.us
1. Moj kutak za šminkanje i nova komoda 
 2. Lju i ja 
3. Outfit koji na kraju nisam obukla :D 
4. Druga kombinacija za snimanje za Storybook (danas izlazi!) 
5. Mare Milin i ja 
6. Viktor nam je naletio na kavu 
7. McDonalds prije 
8. McDonalds poslije :D 
9. Ja i moj ulov s hrelića 
10. Hrpa robe i časopisi, sve skupa oko 70 kn 
11. Detalj outfita 
12. Nove marte 
13. Najdraži prsten i lak 
14. Nakon uspješno položenog ispita :D 
15. Detalj jednog neposlikanog outfita 
16. Detalj outfita 
 
 
Sve je fotkano s HTC One S-om :) 
 
Jako sam zadovoljna kamerom, slikam non stop nešto. :D
 
 Za one koji imaju instagram pratite me pod imenom psycho_couture
  a ostali možete slikice vidjeti na blogu, stavljat ću ih vjerojatno na tjednoj bazi. :) 
 
 
 Čitamo se brzo.
 
 :* 
 
A

9 comments:

Anonymous said...

Lijep kolaž, a ti standardno predivna :)

Marina said...

NAJSICA TI:)
IMAM SUPER GIVEAWAY http://mj-mischmasch.blogspot.com/2012/09/marla-design-shooting-by-sreten-s.html

Anonymous said...

isplati li se stvarno otići na hrelić? u kakvom je stanju roba tamo, je li nosiva/zmazana? ima li i nakita? kako doći iz grada do hrelića i koji je najbolji dan i vrijeme za otić tamo? sori na silnim pitanjima, al već dulje vremena razmišljam kako bih morala otići... :D

Anonymous said...

Hrelić radi srijedom i nedjeljom, od rano ujutro pa otprilike do 13 h. Srijedom je manja gužva ali i manje štandova. Od glavnog kolodvora u jutarnjim satima vozi autobus, a najlakše je doći do Mosta mladosti pa pjehe po nasipu ravno, kud svi tu i ti :) Isplati se ovisno o tome što tražiš. Tamo se može kupiti SVE pa tako i više vrsta nakita. Odjeće ima svakakve, od zmazane do nikad nošene, po cijenama od 1 kn nadalje. Odi i vidi, nemaš šta za izgubit :) Pozz, Andrea

Anonymous said...

Slatke su fotke :)
Imam i jednu kritiku: izraz "na tjednoj bazi" ne postoji u hrvatskome jeziku, pitaj bilo kojeg profesora s Odsjeka :)

Unknown said...

Vrlo zanimljiva, super!!
http://www.mypackingstylist.com/

Psychocouture said...

sorry kaj ovako kasno odgovaram... u vezi hrelića..
andrea je već većinu rekla (hvala!), ali da nadodam, zaista se isplati, no nemoj puno očekivati :) meni se nekad dogodi da donesem doma ništa ili par stvari, a nekad jedva nosim sve kući =) sve ovisi kako ti se potrefi... odjeća je svakakva, od skroz čiste i nove do zmazane i strgane... ja kupujem samo ono što mi se ne čini jako nošeno i iscufano, i sve perem u asepsolu (tekućina za dezinfekciju tkanice, ljekarne, 50kn boca)!
zaista, odi, nemaš što izgubiti :)

fleurani said...

so glad I came across your blog Ana, really unique style, a lil bit of egdyness, bohemian and chic, GREAT. Faux leather skirts are really big this season, you did a lovely combination with the soft shirt and the vintage boots. You def have a new follower on bloglovin' and Gcf :-)
<3 Ani

www.fleurani.blogspot.de

Anonymous said...

sutra idem na hrelić, imam 55kn u džepu, nadam se da će bit bar za nešto :P