Saturday 1 September 2012

Collage // August


Image Hosted by ImageShack.us
1. sugar rush!
2. 26 balona
3. tri blogerice :D
4. ljudi su mi crtali svašta na balone za moj rođendan :D
5. lju i ja
6. :zubo:
7. matea i ja
8. daša i ja
9. tamara, bff, puše balon :D
10. rođendanski shopping
11. new in from MixMoss (bit će u novom postu)
12. neki neobjavljeni piđama outfit
13. detalj hlačica (Sugarlips)
14. neki neobjavljeni outfit (dolje je mini suknja na zip naprijed i balerinke mislim)
15. arm candy i najdraža narukvica iz Beginning Boutiquea
16. more arm candy
17. Lju i ja, zadnja kava u kolovozu
18. što sam nosila neki dan (nisam slikala)
19. mamina kuhinja srce
20. new in (bit će novi post)


:*

A

7 comments:

Asow said...

Lijep kolaž.

Sandra Monge Borges said...

hola ! me encanta tu blog :)
te sigo !! pasate por http://elarmariodemimejoramiga.blogspot.com.es/
tengo un post nuevo , parecidisismo al tuyo!!!

,)

Anonymous said...

Nije piđama nego pidžama. Sviđa mi se kolovoz :))

Jovana said...

Divne slicice :)


http://fallforfall.blogspot.com/

Anonymous said...

kakav je taj dućan MixMoss? ima dosta stvari koje mi se sviđaju, ali vidim da je to nešto azijsko pa me zanima odgovaraju li veličine našima, kakva je kvaliteta robe te koliko dugo se čeka na nju?

hvala :)

Anonymous said...

draga moja, ovaj mixmoss je ništa drugo nego ebay pretvoren u dućan u kojemu se stvari koje su na ebayu po 0,99 dolara prodaju za 4-5-6 dolara. znam, jer u zadnje vrijeme dosta kupujem primjerice nakit na ebayu jer se isplati. moja sugestija ti je da počneš raditi isto :) baš je 80% asortimana identično

Mihaela said...

love love love this.