Tuesday 31 July 2012

Collage // July


Image Hosted by ImageShack.us

1. arm candy
2. u knjižnici sam se zatrpala knjigama o semantici
3. pakiranje 
4. neobjavljeni outfit s Etoile de Mer ogrlicom 
5. Lju i ja idemo u Krivi ^^
6. kofi i jamnica
7. u dvobroju Stilista
8. moja bff i ja <3
9. arm candy 
10. kontiki! 
11. jedemo kokice kod Ljupke
12. arm candy i galaxy tajice iz Beginning Boutiquea
13. malo sam slagala lakove 
14. u liftu kod Lju 
15. u srpanjskom broju Grazije - fešn policija :D 
16. u dobrom društvu u Graziji 
 
 
 
:*

A

3 comments:

V. said...

A daj sad bi kontiki :D

New post on SEARCH IN FASHION - DIY: Pastel statement necklace

Marija - Victima Perfecta said...

4. fotka - nadam se da ces objaviti taj post ;) super izgledaju majica i ogrlica!

Leeloo said...

Super izgleda cijeli mjesec, a najviše mami sladoled i lakovi :))!