Sunday 27 May 2012

Outfit post // Dragou necklace


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


kardigan // thrifted
pants // new look
ballet flats // HM
clutch and sunglasses // Accessoires
rings // Sexy Plexy
necklace // Dragou

Možda ste već vidjeli na mom fan pageu slikicu ove ogrlice - oduševljena sam njome, obožavam oblik trukuta, bijeli lanac i touch neona. :)

Iza nakita Dragou stoji dizajner interijera, scenograf i ljubitelj minimalzma, Drago Borić.

Nakit je slučajno počeo raditi još 2006. godine, a do sada je izlagao na mnogim događanjima poput Artomata i Bazaara. 

Drago voli minimalizam, geometriju, konturne linije i pročišćenost forme, a uskoro će mu se sav nakit koji radi svesti na tri osnovna oblika - trokut, krug i kvadrat. <3
 
 Koristi konkretne boje (više ne-boje) i pokušava postići prozračnost u izradi nakita za koji koristi materijal zvan vekaplan (neuništiv!). Koristi stikere u bojama i custom made farbane lance.

Njegov nakit možete pronaći po galerijama u Puli, Dubrovniku i Splitu ili ga možete naručiti putem njegova official sajta, fan pagea ili maila.

Ček him out! :) 
Dragou.org 
Dragou fejs



:*

A






22 comments:

Natali said...

Super izgledas! Jako mi se svidjaju tvoje naocale i ogrlica.

https://lartoffashion.blogspot.com

Nikki said...

LOVE your outfit, the mint is beautiful! XX

Anonymous said...

I ti i slike kao san :)

S. said...

Aaaaa, predivnaa! Ovaj outfit mi je jedan od najboljih. Predivne boje, ogrlica odlična..ma super si! :)

Anonymous said...

Super ti stoje naočale!
Slatka si.
Sandra

Anonymous said...

Lijepo. Ali neka peta bi tako divno zaokruzila cjelokupni outfit! :)
If you know what i mean ;)

ivy said...

Sve je divno,stvarno :) ogrlica je mrak :)

Fashion Dose Croatia said...

Super,giveaway na blogu
http://stylishstyleblog.blogspot.com/2012/05/giveaway.html

Anonymous said...

Aaa lipo...još da su neke cipele na petu bilo bi odlično!

Tea said...

Vidim da spremaš neke DIY projekte, ja isto :D baš me zanima kak bude ispalo. Bilo kako bilo - sretno!

I da, super izgledaš :*

minimalistic me

Anonymous said...

Predivna si.
<3

Lejla said...

Djevojko prelijepa si!!!
Puno sreće u challenge-u :)

saigon said...

kombinacija je solidna.
ogrlica bi se vise istakla na tamnijoj pozadini-kosulji.
a balerinke su standard.

Anonymous said...

preeeedobro

Anonymous said...

amazing look!!!

stylissime.blogspot.com said...

lipotica <3 (dobar sam fotograf haha) ;)

marcela said...

ovo mi je vjerojatno jedan od tvoji najboljih outfita
http://urbanprettygirl.blogspot.com/

ljupka said...

dragouu <3

Psychocouture said...

@saigon - namjeravam ju i nositi na crno za isticanje :) ali sam prvo htjela u nekoj bijeloj varijanti :)

hvala svima <3

Mihaela said...

hlaaaače <3

jednababaroga said...

puno mi se više sviđaju ovi obojani outfiti, nego crno bijelo. Baš nekako zračiš. Super

Unknown said...

Fantastična kombinacija!
Volim ovo stapanje mint i bele.
Pozdrav!:)