Thursday 24 May 2012

Arena Centar Bloggers Challenge POLUFINALE



REPORT :D


U čemu sam došla, spremna za trčanje po Arena Centru. :D Slikano nakon snimanja, dead tired. :D Sve je iz bershke, osim balerinki i torbe, to već znate. ;)

A sad slikice sa snimanja! :))
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


traperice // Levi's, top // Zipper Rinascimento, štikle // ShoeBeDo, nakit // Orsay, Accessorize, H&M, remen // s.Oliver, torbica // H&M



Budžet i dućani:

Levi's (700 kuna)
s.Oliver (400 kuna)
ShoeBeDo (1.000 kuna)
Accessorize (300 kuna)
Zipper Rinascimento i Orsay (500 kuna, kombinacija)
trgovina po vlastitom izboru (200 kuna)

Matea i ja u polufinalu Arena Centar Bloggers Challengea! :D
Zadatak nam je bio smisliti kombinaciju s trapericama u "dress up" varijanti.

Ja sam išla na neki "svečaniji" look, kao za izlazak na party recimo.

Nije ispalo kako sam zamislila, no što je - tu je. U nastavku slijedi mali opis mog izazova! :)

U Levisu sam kupila traperice, koje su nešto najudobnije ikada! <3
 
 U Zipper Rinascimentu i Orsayu sam imala kombinirano 500 kuna. U ZR-u sam jedino našla ovaj top, Matea mi je uzela zadnju torbicu :P To je dućan s haljinama većinom i sa par modela topova, pa razumijete moj odabir. :) 
 
U Orsayu nažalost nisam našla nikakav komad ala sako, a i nisam imala dovoljno novaca pa sam uzela nakit, srebrni i jedan lančić s rozim kamenom. 
 
U Accessorizeu sam uzela prsten koji je boje kao kamen na ogrlici, još jedan lančić i tanku naruvicu. 
 
U H&M sam uletila sa 200 kuna i uzela klač i chunky narukvicu.
U S.Oliveru sam uzela remen. 
 
 I to vam je to. :) 
 
 Ja sam htjela neke svijetle pohabane traperice (kako je netko na forumu rekao), no nisu imali. 
Htjela sam možda i boyfriend trapke, no nisu imali. 
Opet, u Levisu sam mogla uzeti remen i traperice sa 200 kuna kupiti u h&m-u, no nisam htjela riskirati, a i kakav bi to izazov onda bio? :) 
Zipper Rinascimento je došao kao totalan izazov, pošto im robica nije u mom stilu. Našla sam taj top i morala sam ga uzeti jer je takvo pravilo. :) 
S. Oliver je isto bio zanimljiv dodatak challengeu jer drže većinom sportske i casual stvari, izuzevši haljine. No, budući da imam traperice kao glavni komad oko kojeg vrtim kombinaciju, trebao mi je top/sako/svečaniji gornji dio, koji tamo jednostavno nisam našla, zato sam uzela taj remen. :) 
Imali su još jedan smeđi, no nije mi sve svidio u tom trenu, kad razmislim sada, možda bi on išao bolje na kombinaciju, no ne znam bez da vidim. Nevermind. :) 
 
Bilo je zakon! 
Puno opuštenije nego prvi put, a možda pomaže i što sam "protiv" Matee koja mi je jako draga frendica.<3
 
Hvala svima koji me podržavaju, a pogotovo mojoj "sviti" na snimanju. :**


Hvala Filipu (Krpa.hr) i Dinu na slikama! <33
 
 
 
VIDEO:


Možete glasati za svoju favoritkinju na ovom linku - KLIK
 
:* 

Ana

12 comments:

Anonymous said...

I odlično ti stoje te traperice, al odlično, meni osobno, bolje od svega do sad... od onih trapki u bojama...

style-brick-road said...

kiss from your entourage! <3

ljupka said...

ma prava si mačkica ;) super mi je sto ste se totralno razlicito obukle a po stilovima ste vrlo slicne. Ljudi nisu svjesni ponuda u trgovinama, manjka velicina i svega ostaloga - ali u tome je i čar izazova - svi se znamo lijepo obuci u zari i h&m-u ; mislim da to ipak nije cilj u ovoj igri! zato Kruha i Igara i što manje negativne energije - osmijeh na lice imaš super trapke i šuze i nakit :) a top neka bude trajna uspomena koja ce nam mamiti osmijeh na lice <3 :* voli te Lju

Anonymous said...

you're so pretty i love your blog definitely following now, stay in touch xx

violetheartsmanyshadesofpurple.blogspot.com

marcela said...

super su mi cipele koje si odabrala
http://urbanprettygirl.blogspot.com/

Anonymous said...

predivna si i meni osobno bolja od Matee, bolji odabir i cipela i čak i ova luda košuljica-meni se isto sviđa :D
i noge volim ovakve ko što su tvoje, ne premršava nego taman :D

A.. said...

meni je kosulja odlicna i super je to sto je iz tog nekog X ducana haha :DDD

Anonymous said...

puno bolje izgledas na videu nego na fotkama :) na prvu mi se na fotkama nije svidio outfit, ali na videu je skroz ok, i puno bolji od mateinog :) mislim da si bolje dogovorila na zadataka, jer si uzela zaista traperice,plave boje, a matea se malo 'provukla' sa crnima :)

Anonymous said...

Kosulja je zakon-najbolje sto se moglo nać u onom dućanu i traperice ti stvarno super stoje! Kvalitetne su i to se vidi:)
Video je odličan, ali jeste služile da imate isti remen? Hihihi
Kako god-čestitam na polufinalu! (i svoj toj lijepoj odjeći;))
Glo

stylissime.blogspot.com said...

Super ti je kombinacija, ja u tim ducanima ne bi ništa mogla naci, svaka cast <3 glasam svaki dan :*

Anonymous said...

super outfit,zanima me kolko je koštala ova košuljica?Savrsena jeee!

Psychocouture said...

280 ali je bila s malim popustom, ispala je oko 250 kuna čini mi se =)

i hvala <3