Monday 16 April 2012

Outfit post // Wool on wool



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



And nude on nude. And black on black.

Ovo sam nosila u subotu na kavu i druženje s Dinekom :* (hvala na slikama :))

U zadnje vrijeme sam baš sretna. :)

Preumorna sam sada za pisanje, oprostite mi.

Čitamo se brzo :)

:*


A

15 comments:

Anonymous said...

najljepsa <3

Anonymous said...

Predivna kao i uvijek.

Anonymous said...

Oh,danas sam imala mint košuljicu tak zakopčanu,crni bogati lančić i crnu vesticu...baš me nekak sad ovaj tvoj post podsjetio na to,makar je tvoje njudasto :D

lajkam puno :)

Anja

Anonymous said...

ako izrežeš škarama i ubiješ vrlo bolnom smrću ovu gadnu ofucanu vunenu stvar koju nosiš već u 480923-om postu, mislim da ti nitko neće zamjeriti.

Anonymous said...

Lijepa! Kakva je to manikura?

Nina S. | LA STYLE MUSE said...

ovo je tak super *-*

Psychocouture said...

@anon: :D vesta je kupljena ove zime XD i nosila sam je u možda 5 postova? provjeri pliz :) i ne bih je izrezala baš je lijepa, od angora vune i mekana <333

@anon2: stavila sam post o tim naljepnicama za nokte prije par dana, prolistaj malo dolje blog :))

ostalima hvala <333

zrno radosti said...

ogrlica i torba su fenomenalne!

Unknown said...

I love the jewelry in this look!!
Great blog you have, check mine if you like

http://justdailythings.blogspot.com

xx

Marija - Victima Perfecta said...

Prstenje, ogrlica, nokti - savrseno :D

Anonymous said...

Prsteeen mmmmmmm!

Slavica | Pickpocket said...

Lijepa!
Ogrlica mi je fav!;)

Nataša said...

Bas super look,ogrlica je super.

Unknown said...

Love the nails and the jewelry

xo I.

Mihaela said...

nokti nokti nokti <3