Thursday 3 November 2011

Testing, testing...

Bok! :)

Kupila sam danas boje za tkaninu i odmah išla isprobati galaxy print na komadiću tkanine! Ovo sam napravila u desetak minuta, i sorryte na lošim mobilnim slikicama...

Kak vam se čini?
Meni se za prvi put čini čisto okej :)

Jedva čekam da se za vikend bacim na pravi posao =)

I netko je pitao za zakovice koje sam naručila. Tu je link. :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Uzorak sam radila ovom tehnikom. :) (Samo bez špricanja točki, moram iskopati kist ili četkicu za to, ručno sam stavljala točke s malim kistićem)




:*

A


PS.
U nedjelju je BUVLJAK u Mediki u podne! Dođite, to je zadnji ove sezone. Ja nosim hrpu robe za prodaju i stavljam veliku akciju na sve :))

8 comments:

Josipa said...

o fora izgleda,baš me zanima kako će ispasti!

Miss Psycho Cat said...

Izgleda odlično, ja razliku ne vidim između ovoga što si ti uradila i onih što viđam po stranim blogovima :)

smashinbeauty said...

Krativno i prekrasno :D

Anonymous said...

super izgleda!...u svakom slučaju ja sam uvijek više za diy varijante!

Emica said...

Odlično!!!
Dala si mi dobru inspiraciju...:)

http://somethingaboutmycloset.blogspot.com/

Gypsy Gardens said...

opa, fora mi je! :**

Anonymous said...

Kakve su ovo boje? Neke za tekstil? :)

Psychocouture said...

da, za tekstil, Javano je marka ili tak neš, ima ih u chemacu u petrinjskoj =)