Thursday 6 October 2011

In expectation of photos :)

Hi guys!
Illamasqua store opened yesterday in the center of Zagreb and it is truly AMAZING! The store is beautifully designed and I don't have to tell you how amazing their products are. Really good quality and a reasonable price!
I'll write more about this when I get the pics. :)
Expect a lost od posts and pics these few days! :))

My Sigma flat top kabuki brush came on Monday, I'm using it right now and I'll give a review in a few days :) Below are the pics.

The outfit is for shooting a tv broadcast for a tv show on our television station. :)

TTYS
:**

A

~~~~

Zanimljivih par dana iza mene.
Otvorenje Illamasqua dućana, posao, šetnje, kave, druženja :)

Ne moram opet govoriti koliko obožavam kozmetiku, ponajviše delorativnu i ovo sinoć je bio raj za mene. Dućan je prostran i lijepo uređen, a izvana izgleda zaista moćno! :)
Puno sam slikala, uskoro ću staviti i slike, čim ih dobijem, pa ću malo detaljnije opisati dućan. :)
Danas smo išle opet u dućan, doći će i te slike.
Uglavnom, očekujte puno postova i slika narednih dana! :)

U ponedjeljak mi je stigao Sigma flat to kabuki brush!
Kad ga istestiram, dat ću i review, možda snimim i video, ako će web cam biti poslušan :D :)

Evo slikica samog proizvoda. :)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




I slikice od Matee sa snimanja za Briljanteen :D
Tnx Matea :*


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

pants, top, jacket, socks // bershka
bag // mango
shoes // h&m


ps. isprike na retardiranoj faci, kamerman nas je snimao dok se fotkamo pa je bilo malo AWKWARDDDDD :D

:**

A

12 comments:

Morana said...

Super outfit, cipele su mi najsss!
F80 je savršen, zaljubila sam se. Tako je mekan da mi dođe da se mazim s njim :D Ugl, vidjet ćeš i sama :)

Unknown said...

Sviđa mi se kombinacija :)
Javi kako je bilo na Ilamasqua otvorenju, jedva čekam slikice..

Unknown said...

Također, htjela sam reći da F80 imam preko godinu dana i da je to jedan od najboljih kistova koje sam ikad imala :D U will see :)

Natali said...

super outfit za briljanteen prilog!

smashinbeauty said...

imala sam takvu bajkersku jaknu u srednjoj školi :D

Miss Psycho Cat said...

Sviđa mi se kombinacija mnogo :)
A ja nikako da probam kabuki, i dalje koristim prstiće :D

sugarhoneybaby said...

Odlicna kombinacija:)Jaknica je super:)

Fashion Dubrovnik said...

Ovo mi je jedan od dražih tvojih outfita :)

http://littlefashioncat.blogspot.com/

Anonymous said...

hahahha ma dobra ti je faca!super look,bas kako ja volim crno,minimalizam...ma super bravo cure

malakabanica said...

Slatkice ste. Ne izgledaš napuhano ili kako si već rekla. :D

Sienna Ana Belic said...

super slike :))

diky said...

GIVEAWAY-----Hello, haljinica mi je presavršenaaaa... evo mail: diky.loknica@gmail.com


Pozić :)