Sunday 28 August 2011

Hell

That's the park where we shot these pics. As always, my dear friend Zvonimir did a wonderful job. I just love his style!
These past few days were busy, I was working, learning, running some errands and been to the wellness center Tuhelj. :)
Hope you had a great weekend! :*

A


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

top and skirt // bershka
sandals // h&m
clutch by Ljupka Tanevska
(you can purchase bag through her e-mail address or her facebook page. )

photography: Zvonimir Ferina
official websites: http://marvin.kset.org/~aristrah/
http://ullic.deviantart.com/




ps. I've managed to figure out how to make videos with my web cam and microphone, would you like to see some make up tutorials? Send a comment or a mail with ideas what would you like to see! :)

23 comments:

Morana said...

Jednostavno, a slatko! Torbica je san <3

marcela said...

najbolji tvoj post ikad.
zadnja fotka najbolja :)
http://urbanprettygirl.blogspot.com/

Moonstyle said...

i really like your outfit...
the rings are fantastic :)

Slavica | Pickpocket said...

Prelijepe fotografije!
Izgledaš divno!;)

sugarhoneybaby said...

Prelepe fotke!Mnogo je lepa suknjica:)

Lastavitza said...

Mint zeleno ti super stoji!
Koji je to lak na noktima?

Make up tuts are always welcome ;)

Psychocouture said...

Hvala svima :)

Lak je maybelline mini colorama -green park :)

Lorena said...

Super outfit, boja suknjice mi je odlicna :)

Sara - HangoverCHIC said...

hej :)
inace tenisice aka starke(makar nisu) kupljene su u trstu u ducanu 'cinti' ali mislim da ga nema kod nas.

xx

http://hangoverchic.blogspot.com/

Sara - HangoverCHIC said...

btw...stvarno super fotke a torbice su morat i ja nabavit :D

malakabanica said...

Jako su lijepe slike, a mint torbak mi se najvise svidja od Ljupkinih. Voljela bih te vidjeti s debljim obrvama, mislim da bi izgledalo bas fora. Ok, pozdravvv! :)

Aleksandra said...

Prelepe slike! :)
http://modejoy.blogspot.com/

Anonymous said...

Lijepa si :) i da! želimo tutoriale =) obavezno!

Gypsy Gardens said...

prekrasne su fotke ljube! :* i mintasto i crno<3

Jovana said...

Mnogo je dobra poslednja fotka!

Trendy White said...

Krasne fotke, krasna torbica, krasna ti <3

Anonymous said...

divne slike...odlicno prstenje!

fashionableroad.blogspot.com

MT said...

I wanna tutorials :))!

visit mee http://wienerfashionista.blogspot.com/

Sienna Ana Belic said...

divna si! lju minty torbica je savršena

Jelena Karakas said...

pre. pre. pre.
sve mi je :D ali lju torbica pobedjuje
preslatko&mintasto :)

Anonymous said...

hej, ajd ne da mi se pisat mail, pa pliz obriši ovaj komentar, sve mi je super, slike postaju sve bolje i sve mi se sviđa kako nosiš i stav mi je dobar, al čist možda mala sugestija, ajd si probaj možda malo "udebljat" obrve, i možda malo drugačiji luk napravit, mislim da bi ti dobro stajale.:)pozdrav zzzzzz

Psychocouture said...

hvala na komentaru, ali imala sam prije puno deblje obrve i ne stoje mi baš najbolje.. mogu ih probat makeupom zdebljat ali prirodno, sumnjam pošto mi ne rastu baš više :(

astrid.york said...

super su mi boje ovdje na fotkama, fina mistična atmosfera. a zadnja slika ti je baš divna, prekrasna!